منتدى واحة مدينة الزقازيق المنوع
مرحبا بكم جمعيا واتمنى لكم الاستفادة التامة
وأوقات سعيدة
مرحبا بكم جمعيا واتمنى لكم الاستفادة التامة
وأوقات سعيدة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مرحبا بكم فى منتدى واحة مدينة الزقازيق خاصة سكان وطننا العربى الحبيب وتسرنا مشاركتكم لنا لنجعل هذا المنتدى الأفضل وفى تطور مستمر لخدمة كل وطننا العربى الحبيب أخيكم محمد صالح

تصويت
مواضيع مماثلة
    دخول
    اسم العضو:
    كلمة السر:
    ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
    :: لقد نسيت كلمة السر
    بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
    المواضيع الأخيرة
    » تحميل windows 10
    نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالخميس فبراير 04, 2021 6:14 am من طرف Admin

» تحميل اسطوانة التعريفات DriverPackSoution
    نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالخميس فبراير 04, 2021 6:06 am من طرف Admin

» بالفيديو : مصر
    نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالجمعة يناير 10, 2020 6:11 pm من طرف الأستاذ محمد صالح

» افلحت إن صدقت : صاروخ كروز الأمريكي القادم JASSM-XR سيهاجم من على بعد 1000 ميل حوالي (حوالي1609كيلو متر ).
    نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالجمعة يناير 10, 2020 1:03 pm من طرف الأستاذ محمد صالح

» رادار روسي جديد قادر على كشف طائرات الشبح
    نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالجمعة يناير 10, 2020 12:55 pm من طرف الأستاذ محمد صالح

» الرادارت الروسيه فئه X-band / VHF-Band / L-Band / UHF Band / S-Band
    نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالخميس يناير 09, 2020 7:04 pm من طرف Admin

» طائرات الحرب الانذار المبكر E-2C المصرية
    نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالخميس يناير 09, 2020 4:53 pm من طرف Admin

» القدرات المصرية للقتال خلف مدى الرؤية (BVR) بين الماضي والحاضر
    نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 07, 2020 6:22 am من طرف Admin

» هل نظام الدفاع الجوي بعيد المدى S-300VM Antey-2500 العامل لدى قوات الدفاع الجوي المصري يمكنه التصدي لمقاتلات إف-35؟
    نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالأحد يناير 05, 2020 8:50 pm من طرف Admin

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
    منار الشحات
    نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا Top_110نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا Gradie10نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا O110 
    Admin
    نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا Top_110نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا Gradie10نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا O110 
    الأستاذ محمد صالح
    أفنان حسن
    مستر اتش
    منى على
    ساره
    حنان
    lbn2010
    ميادة اسماعيل
    المتواجدون الآن ؟
    ككل هناك 18 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 18 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 68 بتاريخ الخميس مارس 14, 2024 10:21 pm
    احصائيات
    هذا المنتدى يتوفر على 628 عُضو.
    آخر عُضو مُسجل هو طه علي فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 1755 مساهمة في هذا المنتدى في 1317 موضوع

نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا

3 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    منار الشحات
    عضو سوبر
    منار الشحات

تقييم العضو ( هام جدا ) : 100

نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا Empty
    مُساهمةموضوع: نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا   نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالأربعاء مايو 26, 2010 10:55 pm

مره واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك جدا قالت له وانا بحب محمود جدا جدا قال لها بس فيتراك دي مربي قالت له ومحمود ده عسل

مره واحد غبى معاةعجلة وسبها على جنب وقال للسماء خلى بالك من العجلة بعد شوية رجع ملاقاش العجلة ولاقى السماء بتمطر قالها تعيطي ماتعيطيش انا عايز العجلة بتاعتى

مرة واحد بخيييييل خالص خالص ابنة بيقولة انا عايز جنية علشان اروح لعوضين فرد قالة خد نص جنية وروح لعوض واحد

مرة واحد صعيدى صام 3ايام علشان ربنا يرزقة بولد وفعلا ربنا رزقة بولد لكن الولد مات بعد 15يوم فالصعيدى قال والله لاخصم 3 ايام دول من رمضان

مرة واحد صعيدى حب انه يعمل زى العلماء الكبار زى اينشتاين ونيوتن وايدسون فقال لازم يعمل تجربة زيهم فجاب ضفدعة وقطع رجلها الأولى وقالها اقفزى فنطت جابها مرة تانية وقطع رجليها التانيه وقالها اقفزى فنطت جابها مرة تالته وقطع رجليها التالته وقالها اقفزى فنطت جابها مرة رابعة وقطع رجليه الرابعة وقالها اقفزى فمش رضيت تنط اقفزى مش راضية اقفزى مش راضية فقال ملحوظة: "عند قطع ارجل الضفدعة الأربعة فإنها تفقد حاسة السمع"

في مؤتمر للعلوم والتكنولوجيا وقف عالم فرنسي وبدأ يحكي عن تاريخ الاختراعات في فرنسا. وقال : عندما حفرنا تحت برج ايفل وجدنا خطوط تليفون قديمة . مما يعني اننا في فرنسا استخدمنا شبكة التليفونات قبل اكثر من 100 عام طبعا الكل عارف انة بيكذب ، بس فوتوها قام العالم الايطالي وقال : عندما بحثنا تحت برج بيزا المائل وجدنا خطوط تلفيون قديمة . مما يعني اننا في ايطاليا استخدمنا شبكة التلفونات من أكثر من 500 عام وهذي برضة كانت كذبه بس اوسع شوية لكن برضة فوتوها قام الاخ المصري . وسكت شوية مش عارف يقول اية. وبعدين قال : عندما حفرنا تحت الأهرام ... بص في وجوه الحاضرين... اللي غطى وجهه... واللي نزل تحت الطرابيزة من الضحك... رد المصري وقال: لما حفرنا تحت الاهرام ، لم نجد ولا كيبل تحتها !!! فسكت جميع من في القاعة!! وقالوا هذا الرجل يتكلم كلام صحيح وجدي جدا بعدها اكمل العالم المصري وقال مما يعني اننا في مصر نستخدم الموبايلات منذ أكثر من سبعة الاف سنة!!!!!

نساء العالم اتحدن وقررن انهم مش هيعملوا أي حاجة من واجبات البيت.... وبعد اسبوع اتقابلوا عشان يعرفوا النتايج الزوجة الفرنسية: انا قلت لجوزي ميشيل انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده كله وقالت أول يوم ما شفتش حاجة وتاني يوم ما شفتش حاجة وتالت يوم بدأ يغسل ويمسح وقالي انتي بتتعبي خالص يا مراتي يا حبيبتي الزوجة الانجليزية: انا قلت لجوزي انا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة... تاني يوم بدأ يعمل الاكل تالت يوم غدانى وعشانى بره الزوجة المصرية: انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ما شفتش حاجة... ثالت يوم ابتديت أشوف شوية بعيني الشمال

مرة واحد اسمة عزوز راح اشتغل عند ميكانيكى صبى صغير .فى يوم قال عزوز لصاحب الورشة انا اعرف رئيس الحى صاحب الورشة مصدقوش ولكن بعد يومين فعلا مر من قدام الورشة رئيس الحى وسلم على عزوز سلام حار أمام صاحب الورشة أعجب بعزوز وشغلة اسطى فى الورشة وبعد يومين عزوز قال لصاحب الورشة انا اعرف الوزير قال لة لا دي صعبة جدا وفعلا بعد يومين مر الوزير من قدام الورشة وسلم على عزوز ...صاحب الورشة اتجنن وقال لعزوز يابنى انا هجوزك بنتى وتمسك الورشة مكانى... وبعد يومين قال عزوز لصاحب الورشة انا اعرف كلينتون ولكن صاحب الورشة المرة دي قال لعزوز بلاش تهتش على دي واسعة قوى ..عزوز قاله تعال نسافر وانا هعرفك وفعلا سافروا امريكا ووقفوا امام البيت الابيض وعزوز قال لصاحب الورشة بص على الشباك الابيض الى فوق ده ..هطلع كمان شوية انا وكلينتون ونقول لك هاى وفعلا عزوز طلع هو و كلينتون بعد خمس دقائق الراجل صاحب الورشة اغمى علية وراح المستشفى . ولما فاق عزوز بيسألة انت اغمى عليك علشان شفتنى انا وكلينتون .صاحب الورشة قال لا يابنى انا اغمى علية علشان انت والريس وافقين فى الشباك عدا من قدامى اثنين امريكان بيسألونى من الى واقف جنب عزوز ده

سائق تاكسى مصرى يعمل فى نيويوك ركب معه مواطن أمريكى الأمريكى:أريد الزهاب إلى المطار فورا الطائرة سوف تطير بعد دقائق السائق المصرى : فى خدمتك حالا سنصل إلى المطار انطلق السائق المصرى بأقصى سرعه , عند أول تقاطع كانت الإشارة حمراء لكنه لم يتوقف و تخطى التقاطع صرخ الأمريكى : ما هذا ؟ رد السائق : لا تقلق السائق المصرى أمهر السائقين عند التقاطع الآخر كانت الإشارة حمراء و انطلق السائق بأقصى سرعة صرخ فيه الأمريكى : ماذا تفعل هل أنت مجنون ؟ رد السائق : لا تقلق السائق المصرى أمهر السائقين عند التقاطع الثالث كانت الإشارة خضراء . فضغط السائق على الفرامل بشدة حتى توقفت السيارة فصاح الأمريكى : ماذا بك , الإشارة خضراء ! لماذا توقفت ؟؟ رد السائق : ربما يكون هناك سائق مصرى آخر يمر فى الإتجاه العمودى !!!

نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا Lol نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا Lol
    أفنان حسن
    عضو مبتدىء
    أفنان حسن

تقييم العضو ( هام جدا ) : 0

مُساهمةموضوع: رد: نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا   نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 09, 2010 11:03 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

جميلة جدا
    alsrawil
    عضو مبتدىء

تقييم العضو ( هام جدا ) : 1

مُساهمةموضوع: رد: نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا   نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا I_icon_minitimeالأربعاء يناير 02, 2013 2:46 am

نكت

ولا حد يبغي يدفع ماعليه شوفوا منوا بيطرش
    النكت الاصليه.....

.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    بس ماارووووووم لازم اطرش النكت بس بعد شو ؟؟؟؟

سكران
    راح المقبرة سال مجنون: شنو يشتغل الميت قال:يحفر قبور قال السكران

سبحان
    الله من حفر حفرة لاخيه وقع فيها

هاذي 2 محششين مجابلين المنظرة

الا
    واحد يقول حق الثاني اكو في ناس قوم خلنا انسلم عليهم

الا
    عقب يوم قاموا الا يقول حق الثاني اقعد كاهمه ياو

بخيل
    كتب على باب بيته عباره :

لا
    تدقون الجرس ..أنا ابطل الباب كل 5 دقايق !!

في
    بدوي مرته يابت توأم حلف على الدكتور الا ياخذ واحد منهم

هاي
    بدوية أشترت لها عطر رجالي

سأله
    أبوها:ليش مشرية عطر رجالي

قالت
    له: حرمتونا منهم وتبون تحرمونا من ريحتهم بعد

بدوي
    راح المدينة شاف جسور قال : الله يعز الحكومة رفعت
    الشوارع عن الجهال !!!!!!؟

صعيدي
    قاعد يحك اذونه بالمفتاح اشتغل ودعم في الطوفه

حاطين
    بيتزا قدامهم مو راضيين ياكلونه ليش؟؟!؟
    ينتظرون الخبز

محشش
    صدم شرطي... ومات الشرطي !!!

المحشش
    راح واتصل على 999 وقال لهم: حبيت أقول لكم انكم صرتوا 998

مدرس
    يسال التلميذ ليش جاي متاخر ؟؟؟

قال :
    ابوي يطق اخوي !!!

قاله
    وانت شعليك ؟؟

قال
    يطقه بنعالي ....

عجوز
    في محوالامية كانت عندها حصة عربي وكل ما تقول المدرسّة دخل عامر

غطت
    وجها خرج عامر فتحت وجها .. لما راحت البيت سالوها ؟؟

هااا
    شسويتي اليوم في المدرسة ؟

قالت : هو عامر خلانا نتعلم كل شوي داخل و طالع

نملة
    فاتحه عينها عل الآخر ........ليش؟؟؟

امها
    ضاغطة على الريشة اللي في شعرها

واحـد
    يسـأل رفيـجه

هـا
    شلـون الـوالد

وفجـأة
    تذكـر أن أبـو صاحبـه مـتوفي

فكمـل
    السـالفه " للـحين نفـس المقـبره "

محشش
    تهاوش مع امه ياب لها كارتون حليب وقالها :

هذا
    كل الي بيني وبينج

محشش
    سألوه شنو اقدم حيوان

قال
    حمار الوحش

سألوه
    ليش؟ !

قال
    لانه ابيض واسود

مره
    في واحد أخذ الدوا قبل موعده ليش ؟؟ عشان يفاجئ الجراثيم

صعيدي
    راح الحج وسكن في مخيم الحريم ليش ؟؟ لأنه حاج عن امه .

محشش
    يصلي يم واحد اسود قال الامام استوو قال احنا استوينا بس في واحد احترق .

محشش
    يوم عرسه وبعد ما راوحوا الناس ورجع للبيت لقى العروس قاعده

قال:
    والله اني من شفت حوستهم وطقطقتهم وانا داري انهم بينسون لهم احد

محشش
    متأخر عن الدوام .. قومته أمه
    بسرعة .. لبس بدلة أخوه الضابط بالغلط ..

يوم
    وصل العمل .. وشاف نفسه
    .. قال : صدق أن أمي ميب صاحية .. مقومه أخوي ..

تحسبه أنا !

محشش
    يسال طقاقة ,, جم سنة لج وانتي تطقين

قالت
    له عشرين سنة

قالها
    عشرين سنة ولا احد فتح لج

غبي
    يؤذن أول مرة في

حياته
    لما خلص من الأذان

قال:
    مع تحيات بوناصر !

مدرس
    سأل طالب عجمي: شنو جوز الهند بالانجليزي؟ رد عليه: كوكو نت.. قاله

المدرس
    شاطر ، حطها في جملة مفيدة،

رد
    عليه: كوكو نت من دريشه !!

سال
    المدرس تلميذ:السروال مفرد ام مثنى؟

التلميذ:مفرد من فوق ومثنى من تحت

طوط
    طوط .. أنا القطار السريع
    ......................................

محششين
    شايلين جنازة

في
    واحد بخيل مات ابووه قالووله ادفع للمغسل 20دينار

قال:شدعوه
    الحبيب مغسل لكسز

فيه
    قـروي بنى مـسـجـد شـاف الناس اللي يجونه وايد قـلـب الـمـسـجـد مـطـعـم

نكت مصريه جامده جدا وحصريا على منتدى مدرستنا
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -
    » الان ولاول مرة علي منتدى مدرسة السادات لعبة الخوف والتسلية Scoppy Doo 2 Full Rip